返回列表 發帖

梁醒波

忽然想起他,要是他还在世,今天粤剧应該生色不少!不看也不知南红也是粤剧花旦!雖然是短短數分钟片断,巳顯出了中国粤剧藝術精华,从對白到演員功架,可说現代一輩無人能比!

關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?

TOP

原帖由 sheep 於 2008-11-29 11:34 發表
關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?


如果我呢過非太戲迷記億無錯, 關師傅粵劇芸命係新靚就。 我好靚仔嘅時候睇粵語殘片見過住嘅粵劇片, 印象中佢做過「關公月夜釋貂蟬」。形象唔錯, 我到依家仲記得。不過問我唱腔做手, 我就矇查壹。

至於梁醒波, 他的戲可以令你 stick to the couch。

TOP

原帖由 sheep 於 29/11/2008 10:34 發表
關德興都好似唱大戲個喎
你點睇?

靚次伯好多啦!

TOP

都係同埋果條戲路
靚次伯  冇0甘好彩
冇黃飛鴻做

TOP

关師傅除咗做黃飛鸿,都做个関公,但係做国舅同皇帝,就唔及靚次伯了!

TOP

Thanks for sharing. I only start to watch Cantonese opera recently.  
I agree with MyOMy,  "梁醒波, 他的戲可以令你 stick to the couch。" 梁醒波真的很吸引...

TOP

原帖由 CWong 於 2008-11-30 03:21 發表

靚次伯好多啦!


agree! 靚次伯 is my number one! 佢功架超凡, 尤其係坐車, 非常厲害!

TOP

重有冇合哂合尺既老友記呀?

TOP

啲靚唔识得欣賞㗎嘞!

TOP

返回列表