返回列表 發帖

F-117 簡化版

成日都想整隻三角翼響風大既日子劈下,不過又唔太鍾意佢副德性。
其實 F-117 都算係三角翼,最正係線條簡單、應該幾易整:

原圖:
http://www.lakesawyerhawks.org/F ... usher%20Plans/3.pdf

3 視圖 (3-view):


先用紙皮及膠紙造隻模型,得出簡化板型


機身係三塊三角


入氣口可能係最複雜的部份,不過都係三片搞掂


機頭係兩片三角


挖空排氣孔


加上尾翼及副翼


重型馬達座,14g


待續
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

上電裝、推桿、兩邊機翼加上木條補強
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

完成喇!Weekend 試飛,希望唔好落雨啦

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

wow... i am jealous.. you have so much free time at home....

I am still stuck at my sensors part.... and i have to work work work >.<

TOP

試飛成功!

飛左兩舊電,速度一般啦不過抗風性唔錯。
Elevator 反應比較慢,好在一早較大左行程,都 loop 左幾野,好開心  
反而 row 又冇 d 人話好快咁喎,可能隻摩唔夠快啦  

配備:
SG90 x 2
OTTER 25A ESC
Emax 2812 1534kv
APC 6x4
1000 3s 15C

飛行重量: 338g
巴打有興趣既話我會考慮整型板一齊開心啦  

今日自已飛,冇得拍片。希望遲 d 有 camera man 先 post 片

TOP




機蓋做法、上色
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

加上簡單機窗,塗裝完成

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Cap 帽相機座出場,Camera man 都慳番



TOP

wow~!

TOP

返回列表