返回列表 發帖

非洲紫羅蘭

我種左幾盤,5月份應該會開花,有紫色,有籃色,有一盤買左兩年都未開過花,吾記得左咩色,終於今年等到啦,好期待.

本帖最後由 Yui 於 2009-4-28 12:57 編輯

含苞待放
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

so pretty!

TOP

開花啦!

雙胞胎
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

難唔難種?

TOP

I think they love indoor lights. I really want one in my office!

TOP

whatever i grow....dies. so i will stick with handmade plants la!
Discover your Talent
檸 . 易創作社
[email protected]

TOP

難唔難種?
B仔 發表於 2009-4-28 13:21


話難吾難,話易吾易.我都重模索緊.
我覺得關鍵係淋水同陽光角度.我試過多個方向,發覺放在向南有簾的陽台上開得最健康.
淋水吾可以太多同太密,泥土表面乾亁地就要淋.很少水就可以.
但切忌水弄濕葉子,因為甘d葉就會變黃.
肥就一個月施一次.
再加上無限既愛心和耐心就會等到拒地開花架啦!

TOP

8# Yui
I don't have a 向南有簾的陽台.

TOP

8# Yui
I don't have a 向南有簾的陽台.
布小熊 發表於 2009-4-28 13:57


試下向西啦,我有兩盤向西都OK.
向北就失敗左.

TOP

返回列表