原帖由 Traum 於 2008-5-8 13:59 發表 
Sazabi兄,
如果我係爛仔,把口就猛同你講我會改過自身,但三日唔埋兩日就攪到眼青鼻腫,又成日出入監房,你仲信唔信我有改過自身?
如果我同個姐姐仔講,話你肯同我上床既話我過兩年就一定娶你。好啦,個姐姐仔俾我搞左,重買大送 ...
力,
絕對明白你既觀點. 不過都係果句, 我覺得你睇呢件事既時候可能太政治化. 不妨企响一個普通人既角度, 可能你會明白好多响呢件事唔妥陳同學既人都唔係因為佢地親中, 愛國... etc.
呀... 你講既例子, 我會罵你賤, 亦會笑條女豬兜. 呵呵... |