返回列表 發帖

Help me ~ ~

為什麼每次都要打驗証碼?實在有点不慣,和麻煩.......

為什麼全部圖畫都出不到在老友記討論區的那頁,全是{交义}。是否有些軟件漏了download? 在舊老友記討論區的頁沒有發生過。 請指教。

Again, did you read all the posts in the 新手教學 section?
If not, I strongly suggest you do:
http://www.loyaukee.com/forum/forumdisplay.php?fid=4

Regarding the image problem, please use this URL to go to LYK.

http://www.loyaukee.com

Don't use http://new.loyaukee.com anymore.
Want to know me more? Add me: http://www.facebook.com/LoyaukeeAdmin

TOP

TOP

返回列表