返回列表 發帖
my first apple II @1982.. then IIe .. IIc .. Lisa .. Macintosh and STOPed b4 iMac

i don't use any apple product now, but i respect him.

Steve, RIP
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

Error and syntax error
that is what I know about computer back then
無知並不是罪﹐  真正的罪是以無知 為口頭禪 為榮

TOP

祇怕從此 山寨王 失咗方向!
人生易老天難老,
歲歲重陽。
今又重陽,
戰地黄花分外香。

TOP

回復 5# MoiRhapsody
Moi 仔 你咁介怀 老夫 俾埋你!

TOP

still iSad

TOP

返回列表