返回列表 發帖
Vancouver is ______ !

TOP

hahaha awesome....im craving for kfc now
I miss you...

TOP

原來係壹周刊... 入面d "news" , 小弟一向係當娛樂新聞咁睇.

TOP

就算唔喺垃圾桶執上嚟本身都係垃圾食物啦﹐come on baby。

呢D雞真係食壞人。尤其女性更加唔好食﹐呢D雞係打好多hormones﹐食左無益。

TOP

原帖由 大C姐 於 2008/11/17 17:29 發表
就算唔喺垃圾桶執上嚟本身都係垃圾食物啦﹐come on baby。

呢D雞真係食壞人。尤其女性更加唔好食﹐呢D雞係打好多hormones﹐食左無益。



係架
如果問食垃圾容易死D定食KFC易死D
我一定答KFC

TOP

原帖由 mcjohnjohn 於 2008/11/16 23:46 發表

anyway, 小弟真係睇唔到有人o係垃圾筒執左d 野賣比客人, 所以絕對唔會話呢件事有發生過.
當然, 見唔到有發生過亦唔等於冇發生過啦.

仲有, 小弟唔係a ...


同意
不過呢D野沏得就沏
間野又唔係你有股份
理得佢咁多

TOP

  Aiya .. I always pick up food from garbage to eat tim ..   ( my wife will throw whatever left over food into garbage ..... )

TOP

原帖由 Catpiano 於 2008/11/17 17:58 發表
  Aiya .. I always pick up food from garbage to eat tim ..   ( my wife will throw whatever left over food into garbage ..... )


食多D啦
唔會死既

TOP

原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-18 09:50 發表
同意
不過呢D野沏得就沏
間野又唔係你有股份
理得佢咁多


都係既, 間野又冇我份, 我都唔駛理佢咁多.
但小弟覺得唔應該咁就判人死罪. 比垃圾客人食, 對於一間食肆黎講, 呢件事絕對影響生意.
如果呢件事係真既, 咁就抵佢死啦. 但如果件事係假既, 咁就會影響到好多無辜既人. 有可能會有KFC執粒, 員工會被裁, 咁都好可憐啦.

雖然針唔吉到肉唔知痛, 小弟都唔係o係KFC做野, 但係我真係唔想見到有人無辜受害only.
小弟同情心有D氾濫, sorry~

TOP

原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-17 19:19 發表


食多D啦
唔會死既


唔會死 = 食多D  

He he .. I only eat what I want to eat ..  doesn't matter 唔會死 ..

TOP

返回列表