返回列表 發帖

At times like this.. (snow)

Would love to have an Audi.
How about you?

Snow Mobile
Vancouver is ______ !

TOP

本帖最後由 satil 於 2012-12-19 18:58 編輯

always remember .....

4 x 0 = 0

無錯Audi 既 Quattro起步同轉灣的確好正, 操控一流, 但, 停車, 就大家咁上吓.
點都一樣要有雪地操控的技巧. 保持多d距離, 早點減速.

啲確今日見到好多後輪MB, BMW斜小小都上唔到, 真笑死.

講開講, 今日最難頂, 啲X5, 波子cayenne 喺條街行20km. 連自己架車可以做乜都唔知.
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

4WD or AWD means nothing if the driver is ignorant and cannot even handle his/her automobile properly.

Remember this: summer tires don't do squat when it comes to winter driving and gripping on slick ice or slurpee slushie. Saw a lot of ML3xx and X5s driving <40kph today while I ran over them with my lowly FWD + real sno tires.

My ABS never kick in throughout the rest of the day. Mind you though: I went through gentle slopes with my car today, where buses jack-knifed on the side of the road already and X5 were sliding sideways with their summer tires.

My colleague didn't even bother to come to work this morning even though he has a quattro. I guess he chickened out.

Q.

TOP

would like to have huskies and a sled
係邊到趺底就係邊到躺下

TOP

話時話,今朝我架CRV (四季呔)落大斜雪路時,city未及剷雪, 我想輕踏break,想踩慢架車,ABS kick in, 但只聽到格格聲,雖然都係十咪車左右,慢但架車繼續跣到去,好在前面無車,放下踏下,最後可以係燈位前停下,如果前面有車就好險,請指教,技術上,有乜可以改善,可以在下雪地斜坡時,容易停低?

TOP

回復 6# AAC

等我試吓答...

四季呔, 第一年都可以應付小雪的環境, 第二年, 就好勉強, 第三年, 就當佢夏天呔算了, 大雨啲都死.
平既四季呔, 未必有應付低溫的能力, 一凍就冇traction.  下次你可以試Continental ExtremeContact DWS.

ABS kickin即你已滑呔. 所以系統發出格格聲. 即是系統自動把鎖死咗嗰條呔, 不斷高速放吓收吓個迫力, 保持佢轉, 想找到traction.
這情況是系統自動防止你的車擺尾, 或保持繼續轉向, 視乎鎖死的是前呔或後呔.
當然, 多了放迫力的時間, 就自然需要更長的距離才可停下來.
ABS不是幫你更短距離停, 是可能在需要多至一倍的距離, 幫你保持車的行駛方向, 穩定(唔擺)的停下來.
附有ABS系統的車, 不應在滑呔時, 自行用 [放吓踏吓] 的方法, 這只會使ABS的功能取消, 你應保持穩力按下迫力, 任其發揮功能. 你的腳, 一定不會有ABS系統的快. 而且, 你一放是同時放四條呔的迫力, 不是單一鎖死的呔.

下斜, 可以SHIFT落 3 或2波, 收油, 用ENGINE  BRAKE, 拖慢帶車下坡.  用迫力時, 就要早, 要先輕力, 若沒有擺尾, 慢慢加力. 不要一下子踏落.  留意四方八面的空間, 隨時轉線走位,  眼望向可走位的空間, 放迫力, 重回動力, 轉入空間, 重新停車. 不要望前面停了的車, 你只會更死踏迫力, 最終滑去撞人.

始終嗰句, 與前車距離比平日遠一兩倍, 若要停車早一兩倍時間開始迫力. 轉灣時, 提早減速, 在入灣, 扭呔時, 要輕輕比油, 車才會依前輪方向去  (後輪車除外). 在整個灣中, 不要下迫力.

至於滑呔點fix, 點避, 要實戰, 好難用文字寫比你, 你可找一些高級駕駛班 defensive driving.
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

好多謝satil 兄經常指點我呢類盲毛,似乎落雪唔開車比任何勉強學的技術都安全,斬腳趾都無法,鬼叫我渣。

TOP

Would love to have an Audi.
How about you?
ACC-HE 發表於 2012-12-19 16:59


Already have one.

TOP

"CRV (四季呔)..." you've already answered your question.

Get some real snow tires, and you'll be amazed how well in-control you are in your CRV given the circumstance.

Q.

TOP

返回列表