返回列表 發帖
本帖最後由 kayllis 於 2010-6-7 22:12 編輯

如果我係你, 我就唔會再為依段感情執著落去... 因為我覺得答案已經好明顯...
因為我覺得佢話情緒有問題只係一個掩飾...想分開先係真既... 佢可能唔想HURT到你.. 所以先講D咁既籍口... 佢話想分開先自己抖下... 雖然我唔識.. 但係乜情緒有問題要抖下架咩? 乜唔係應該要搵人傾下計, 開解下先0岩架咩?

講真, 你一話佢DELETE FACEBOOK, 我就覺得有問題..
因為就算情緒有問題都好, 同D唔DELETE FACEBOOK係冇關係既.. 所以即使真係有情緒病, 都冇必要DELETE個FACEBOOK ACCOUNT囉... 我覺得DELETE FACEBOOK既原因只有一個.. 就係唔想俾你搵到佢同佢D FRIEND...
電腦壞唔係一個籍口... 因為依家好多地方都可以用電腦... 就算冇電腦, 電話都一樣可以上到網...

所以依你講既種種跡象, 我覺得就算佢唔係有第二個, 佢都唔想你搵到佢咁...

不過點都好啦, 祝你好運 =]
" 每一段戀情...
都有問題 -----
都有答案。"

TOP

呢度係南宮家族
無知並不是罪﹐  真正的罪是以無知 為口頭禪 為榮

TOP

當時人點會唔知道答案丫
只係唔敢面對現實o者~

TOP

當時人點會唔知道答案丫
只係唔敢面對現實o者~
Purpleheart 發表於 2010-6-7 22:24



   南宮羊貴妃?

TOP

南宮羊貴妃?
sheep 發表於 2010-6-7 22:26


邊個係你東宮 & 西宮?  
唔講今晚唔準你訓!!!!!!

TOP

噢... 羊羊今次唔自宮都唔掂喇
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

快D post 佢張相上黎,等大家行街過時幫你留意下
無希望無失望

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

同香港警察講話你懷疑你bf有情緒病足以影嚮佢既safety就叫佢地同richmond rcmp聯絡 我未試過 但係可能得 無人投訴你浪費警力就ok

(唔好話係我教)

http://bc.rcmp.ca/ViewPage.actio ... &contentId=7965

總之呢 行正路 就好過 將你boyfriend啲個人資料交比陌生人(尤其係阿ricrick呢啲) 同埋 我點解要信你 我點知你係咪點我 呢個世界好多壞人架 小心啲啦 大家

TOP

get him a dr la
If you guys want to meet me, you can drop me a mail or a note.

TOP

返回列表