返回列表 發帖

求救:跟翠明旅行團被騙,而家仲響團

第三日啦,忍無可忍上黎求救

我星期五參加左翠明一個去Banff嘅旅行團
(因為屋企人話公路好大雪唔好開車窩)
報團時候,個agent話個團停站地方無野食,要交159蚊包餐
當時我話,我本地人啦應該揾到野食,
但個agent堅持話旅行車停嘅地方只有安派左嘅地方有野食

結果第一日中午,個團食內陸嘅一間中餐,難食到嘔!
仲要隔離有其他餐廳
我同導遊投訴,佢就耍我太極叫我打俾agent
夜晚又係中餐,今次隔離有White Spot, Panago, 同其他family restaurant!

第二日,導遊話可以不跟中餐,但西餐無得不跟

I remember the "meal option" is always "optional" in Banff. I think the agent is simply ripped your off.

I went to Banff years ago and there are tons of food around.

Philip

TOP

個agent再次講話佢自己親自去時候的確無野食
Nox 發表於 2013-3-15 13:47


可能由頭到尾只係佢「覺得」無野食......

TOP

Anyways, 番到黎同翠明&萬邦傾咗好耐
個問題好明顯響萬邦度
翠明話佢地從來唔會同客講話停車附近無野食
而我打去萬邦投訴時候
個agent再次講話佢自己親自去時候的確無野食
(但佢無跟翠明守則去講,所以呢樣野已經係錯咗,
但當然萬邦唔承認呃人,只係“無跟守則”)

件事而家有個settlement,三方都覺得公平就算
大家都上咗一堂

TOP

本帖最後由 IcySugar 於 2013-3-13 16:01 編輯

回復 23# 大C姐

你講個point同人地講呃人個point跟本就唔同 =.="
你講個point根本就唔系問題所在 =.="

TOP

I was surprised too, because few years ago I joined the Banff tour (and also Europe tour) from Charming Holiday (from the office) and both are GOOD.

TOP

回復  Nox

實際每個本地團都差不多,搞手都係唔上下模式,好似翠明,咪又係搵啲行貨餐廳.
159包你9 ...
satil 發表於 2013-3-11 20:36



    原來包9餐呀?

嘩咁平你想食咩呀?

平均$17蚊一餐,包税包tips,正常如果唔係跟團你一定唔得啦。我覺得真係冇呃人喎,你只可以話"一分錢一分貨",但係唔算黑店喎!

TOP

Google咗airheart,直接走入去佢個網airhearttravel.com ,“万邦旅游”
一睇係殘體字,已涼一截,入去詳睇內容,無晒胃口。
賣緊2006年郵輪團,2008年機票…
睇得出佢的目標客戶,及公司質素。

佢地喺yelp及好多business site都有listing profile,
你咪同佢地寫番篇review推廣吓囉。
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

其實, 小弟跟得旅行團既話, 就預左有得食就算了.
好耐冇跟過團, 有小朋友前會自己搞團, 約一兩PAIR 人去玩, 大家都知跟我的<<清風旅運>> 一定好食好住, 不過通常都唔好玩! 哈哈~
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

間野叫Airheart,中文名我無帶響身,到溫哥華之後會post上來
Nox 發表於 2013-3-11 20:45



    空心
唔。。。。。。。。。。。。。。。。
預咗啦

TOP

返回列表