返回列表 發帖

支聯會示威遭人包圍責罵 陳巧文被警員帶走

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法律面前,窮人含撚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法律面前,窮人含撚

TOP

不斷有人以 “濫用言論自由”, “濫用人權” 等作為維護侵權者的護身符, 但有人觀察到內地近年 “濫用民族主義”, “濫用愛國情緒” 等作為當權者的擋箭牌嗎?  為什麼當年政府可以默許反日 (重點并非在於反日的對錯, 而是政府的態度), 為什麼可以默許杯葛 “家樂福”, 作出暴民般的行為?  很失望中國外表看似強大, 但內裏原來跟百多年前的本質一樣, 正如當時清政府默許縱容 “義和團” 作亂一樣。 試問一個名正言順, 受萬民愛戴的政府有需要利用此等底質素的政治伎倆嗎? 中國人從歷史上一次有一次的教訓何時才會學乖?  難道文革的教訓不夠慘痛嗎?

任你多愛國, 覺得奧運多偉大, 中國多 “騰飛”, 要贏得國際尊重并非鳥巢有多美觀, 水立方有多宏偉, 機場有多壯觀, 而是一個國家對人類文明作出什麼樣的貢獻, 如何維持或改善人類的一切美好價值 (如人權等)。  偏偏胡佳, 東八塊等等的問題讓人看見中國丟人的一面。

回頭看看香港, 雖然一直有心理準備香港會自我審查, 但萬料不及竟然會如此的快。  中國人有一種特性 (當然包括香港人), 在此不多費篇幅, 有心的人去下面的連結, 是柏楊先生於 “丑陋的中國人” 的序裏面抽出來的。

http://diumanpark.mysinablog.com ... p;articleId=1141135

誠然, 經過奧運聖火事件, 對香港政府的憤慨甚至比大陸來得深, 因為一直期望香港會是內地的榜樣, 顯示出國際都市的風度, 寬宏, 容納意見的能力。  最起碼亦希望港府能夠兩不相幫, 維持中立, 奈何港府官員已經卑賤得要揣摸上意, 媚態盡露。  撇開各事件中的對對錯錯, 相信真正愛香港的人會感到異常悲哀, 悲哀香港已經全盤接受內地官僚的觀念。

拒絕高志活入境, 打壓支聯會, 陳巧文等動作, 雖然能夠暫時掩住悠悠眾人之口, 但相信國際間已經對香港的自治程度大大扣分。

TOP

原帖由 chunsh 於 2008-5-9 14:58 發表



哈哈哈﹐你既意思係的"光"會"走"出黎???

走唔走光, 可以去睇下陳同學既艷照就知啦. 我就冇睇過喇, 因為呢d 係佢既私隱丫麻.

TOP

原帖由 mcjohnjohn 於 2008-5-8 21:44 發表


民主萬歲, 邊個打壓民主就係唔arm!
你可以搵野遮住我, 但係唔可以撕走我, 因為就算比你遮住左, 民主既光都會o係入面滲透出黎既!...



哈哈哈﹐你既意思係的""會""出黎???

TOP

原帖由 mcjohnjohn 於 2008-5-8 21:47 發表


小弟都覺得撕左佢唔係咁好, o係上面打個大交叉, 再貼幾張陳同學既艷照上去, 跟住再o係旁邊寫番篇"港大學生放盪生活錄", 咁應該會比較吸引讀者.


LOL! you are so funny!  Remind me her facebook pics, wahahaha

TOP

原帖由 Traum 於 2008-5-9 13:42 發表

Sorry, but you don't have the right to tear it down because that would amount to violation of free speech. What you can do, however, is to post your own views right beside the original poster.

If yo ...


小弟都覺得撕左佢唔係咁好, o係上面打個大交叉, 再貼幾張陳同學既艷照上去, 跟住再o係旁邊寫番篇"港大學生放盪生活錄", 咁應該會比較吸引讀者.

TOP

原帖由 chunsh 於 2008-5-9 12:24 發表



shame o羊呀?
你有權貼﹐我有權撕
鍾意既米搵人日日係o甘貼o羅
家陣你反共既貼就得﹐我愛國既撕就shame?
嘩﹐邊個獨裁的呀


民主萬歲, 邊個打壓民主就係唔arm!
你可以搵野遮住我, 但係唔可以撕走我, 因為就算比你遮住左, 民主既光都會o係入面滲透出黎既!...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法律面前,窮人含撚

TOP

原帖由 Traum 於 2008-5-9 12:15 發表

Yes, of course. Covering other people's poster is acceptable, but not very gentlemanly. Worse yet, when it becomes a target attack, then it becomes unacceptable because it has turned into a form of i ...


力兄, 你不如叫佢派多d 人去貼好過啦. 貼得o係度就預左比人撕...
話唔定可以叫佢拉攏一下某d 學會, 幾d poster貼o係"木人行"果d board 上面. 貼o係果度應該冇人會咁明目張膽咁撕走架喇.

TOP

返回列表