註冊
登錄
論壇
加入老友記Facebook
八通大溫
食在大温
老友聊天
大溫投訴
老友記廣告服務
大溫突發事故報料區
搜索
幫助
purple
greyish-green
blue
violet
gray
red
brown
pink
orange
green
blue_8qGP
Canucks2
私人消息 (0)
公共消息 (0)
論壇任務 (0)
系統消息 (0)
好友消息 (0)
帖子消息 (0)
應用通知 (0)
應用邀請 (0)
溫哥華老友記討論區
»
興趣區
» 自家制 F-15 鷹式戰鬥機
1
2
下一頁
返回列表
發帖
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
1
#
跳轉到
»
正序看帖
打印
字體大小:
t
T
發表於 2008-8-15 19:28
|
只看該作者
自家制 F-15 鷹式戰鬥機
嘩 Parkjet 真係會整上癮架!
響 F-22 度學左唔少 tips,一於試下整隻複雜少少既(其實差唔多)。因為唔想轉摩打同電池既關系,我縮細左個 plan 翼展約 24"(原裝為 28.4")。
好,界哂 d 料就開始砌。砌下貼下突然發覺…弊!縮細左個 plan 連個 prop slot 都縮埋!我冇可以用 5-6" 既 prop 屎架喎!
頭都痕埋,洗濕左個頭又冇理由就咁放棄。見步行步死就死啦…
首先加番條飛機木補強
跟住坳住頭尾黎黐兩隻腳,兩邊偷多 d 位黎界個長 7.5" 既 prop slot 出黎,咦又過到骨喎嘿嘿。
今次鉸鏈 (hinge) 用新學到既方法做。
1. 用唔要既舊磁碟(3.5" 或 5.25" 都得)
2. 折隻碟出黎,界開至適合大小既鉸鏈
3. 用界刀插入尾翼同機身,唔好太深,夠就得
4. 尾翼先裝上鉸鏈(插入),用少量 foam safe 迅間膠水固定
5. 然後將尾翼上面既鉸鏈連同尾翼一齊插入預先響機身開既洞,用少量 foam safe 迅間膠水固定
效果非常唔錯,同用膠紙差天共地囉。冇虛位,又順。
加上垂直尾翼,機身大致完成,只差底板,裝完電子野先算
同之前制作既 F-22 比較一下大細
待續
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
收藏
最新情報
Ebates.ca: Join Now! Get 3.0% Cash Back on all your Groupon purchases!
ING DIRECT:開設戶口可獲 $25 獎金
helloamy
發短消息
加為好友
helloamy
當前離線
UID
3608
帖子
3
精華
0
積分
7
投入
4
誠信
0
金錢
0 元
閱讀權限
10
在線時間
0 小時
註冊時間
2008-11-2
最後登錄
2008-12-29
一般老友 (新手)
11
#
發表於 2008-11-2 19:34
|
只看該作者
Look at my collection:
RC Tank
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
10
#
發表於 2008-10-14 18:54
|
只看該作者
改裝後重左 14g,諗住會冇咁好飛…點知係重正過未改裝之前!講多無謂去片喇!
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
9
#
發表於 2008-10-13 11:46
|
只看該作者
嗨?係唔係 10 月 5 號果個 weekend?呀未請教尊姓大名唔好意思。唔介意既話 pm 我大家交個朋友啦。
我都有整過呢 d 另類飛行器,不過放棄左喇。原因係呢類機非常唔穩定,少少風都可以吹到失控。FYI 我都有飛直昇機不過鍾意飛飛機多 d (快 d 同冇咁怕風)
轉番正題,懶人像真工程已經完成。去圖!
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
boss2007
發短消息
加為好友
boss2007
當前離線
UID
411
帖子
820
精華
0
積分
2439
投入
1267
誠信
0
金錢
0 元
閱讀權限
30
在線時間
176 小時
註冊時間
2007-12-2
最後登錄
2014-7-27
幾好老友 (中級)
8
#
發表於 2008-10-12 21:09
|
只看該作者
回復 saotome
I ran into your live demo the weekend u bring your F-15 at the East Richmond Cambie Park, while I was helping my kid to unleash his kite ...
anyway, I wonder if you are interested in building a Coanda-effect UAV flying saucer ?
blueprint including parts here - steps by steps :
http://jlnlabs.online.fr/gfsuav/gfsuavn01a.htm
最新情報
Ebates.ca: Join Now! Get 3.0% Cash Back on all your Groupon purchases!
ING DIRECT:開設戶口可獲 $25 獎金
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
7
#
發表於 2008-10-7 08:38
|
只看該作者
F-15 比 F-22 長得多,飛直線非常穩定,垂直側滾上升感覺非常好,反飛亦不過不失。轉向則比 F-22 遲頓,不過亦算靈活。
有左制作 F-16 既痛苦經驗,今次試一下一塊過 3mm 發泡膠片做成機頭…
先做上半部
效果 ok 嘛?我諗至少比板機頭好得多o卦?
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
RayRay
發短消息
加為好友
RayRay
當前離線
UID
2802
帖子
815
精華
0
積分
2102
投入
908
誠信
0
金錢
0 元
閱讀權限
30
性別
男
來自
BBY/HK
在線時間
182 小時
註冊時間
2008-4-11
最後登錄
2010-7-29
幾好老友 (中級)
6
#
發表於 2008-8-22 16:51
|
只看該作者
Look like the F22 flying smoother. Please tell us the different from your flying experencice of F-22 and F15.
時間, 對智者而言,珍貴如鑽石;對不懂運用的人,毫無價值
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
5
#
發表於 2008-8-17 20:20
|
只看該作者
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
4
#
發表於 2008-8-17 19:24
|
只看該作者
完成啦!
切開主翼,做成副翼既形狀
因為重心要好前,servo 都要裝前 d、其他電子野都一樣
電子野搞掂,裝上底板。因為 skid 有弧度既關系,可能係全個過程最難搞既部分!
界出閘門,上膠紙同膠邊,搞掂
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
RayRay
發短消息
加為好友
RayRay
當前離線
UID
2802
帖子
815
精華
0
積分
2102
投入
908
誠信
0
金錢
0 元
閱讀權限
30
性別
男
來自
BBY/HK
在線時間
182 小時
註冊時間
2008-4-11
最後登錄
2010-7-29
幾好老友 (中級)
3
#
發表於 2008-8-16 23:47
|
只看該作者
Congrulation of the finish of new plane F-15. Test fly and show us the film again, please.
時間, 對智者而言,珍貴如鑽石;對不懂運用的人,毫無價值
TOP
1
2
下一頁
返回列表
[收藏此主題]
[關注此主題的新回復]
[通過 QQ、MSN 分享給朋友]