返回列表 發帖

[其他飲食] 台式紅燒牛肉麵

我超鐘意食台式紅燒牛肉麵,尤其是依家凍冰冰, 吃碗熱辣辣o既紅燒牛肉麵, 真係好正!
我試過飄香,  圓香, 上海一只鼎隔離個間(我唔記得佢個名), 南海魚村個mall個間(我又係唔記得佢個名),  通通都唔掂!!
平時我去開老黃牛肉麵@ 54th & Victoria, 同埋 王哥牛肉麵@ 41st & Cambie, personally, 我比較喜歡去老黃, 因為佢地D牛肉係一片片, 唔會一舊舊咁消化,個湯又好少味精, 飲晒成碗都唔覺得口渴.  
除左依2間, 請問有無有好介紹?

have you tried 黃 kee on Granville St (&W 69)?

TOP

試過lu, 都係同老黃 & 王哥差不多, 但係對我來講, 比較唔就腳, 所以, 好少去..

TOP

my favorite is 老山東 across metro town, 食完唔會口渴

TOP

I love the old one in T & T's upstair  @ Richmond...

TOP

老奉會響蝕到慌開番間
雲X茶饌個舊位
快喇

TOP

三味食堂d面最正
無希望無失望

TOP

本帖最後由 布小熊 於 2009-12-1 12:10 編輯

I like 老山東 too. But it's in BBY so can only go a few times a year.
For richmond, I like Sunway (三味食堂).
Diff from jiujiujiu, i like thicker cut/chunky beef in the soup. And "dan ar" noodle.

TOP

如果係Burnaby
我會選擇一心麵典 (Across Red Robin's / Metropolis, on Kingsway / McKay)
[sosad] 369 [banghead]

TOP

granville & 67th beside cibc?  but I don't u'll like it if u're scared of msg.

老山東 is good, but it is not really 台式紅燒牛肉麵

TOP

返回列表