原帖由 Traum 於 2008-5-2 14:41 發表 
陳小姐當街俾人鬧,話晒都係受害者,點解仲要俾警察 "帶走"?而且其實佢上次都已經俾警察 "帶走" 過去問話,依家又來多次?
如果有一個車路士球迷, o係曼聯既奧脫福主場拎住支藍戰士獅子旗滿場揮動, 奧脫福主場球迷一定會媽到佢飛起, 在場既防暴警察為左平息騷亂, 一定會帶走一個車路士球迷而唔會帶走幾千個曼聯球迷.
原帖由 Traum 於 2008-5-2 14:41 發表 
支聯會成員俾人打,警察就淨係叫襲擊者離開。如果換左係長毛出手打人,你話警察會唔會咁順灘?(當然,長毛同支聯會D成員攪左社會運動咁耐,又點會做D咁蠢既事呢?)
如果有三十個人圍住一班支聯會既人, 都好難identify 到邊個人出手. 唔通唔知邊個出手就拉哂佢地番去? 而家遊行示範係會錄低既, 有証有據既話, 支聯會之後都可以報警話比人打.
警察既主要任務係維持場面既秩序, 呢個時候執法既話, 反而會令場面更加混亂.
力兄...好一個深明大義既民主戰士! |