返回列表 發帖

草莓妹妹, 對唔住, 我都要做一次

太靚啦.. 我好想學啊!!


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

wow....so pretty!! lots of very artistic lyks here......

TOP

本帖最後由 草莓妹妹 於 2009-5-6 00:51 編輯

你嚇死我啦~~~ 我以爲我又唔知做錯咗啲咩又做heading~~~
只要你鍾意就得啦~~~~
By the way 你部相機影得真係好靚呀~~~

P.S. 其實你地6個都會各有一條。只不過係款式同顔色唔一樣。

TOP

哈哈..... 我嚇親妳, 真係唔好意思.. =P

不過好靚, 我唔捨得用... 妳賣唔賣架?

TOP

哈哈..... 我嚇親妳, 真係唔好意思.. =P

不過好靚, 我唔捨得用... 妳賣唔賣架?
Rainy 發表於 6/5/2009 12:56 AM


我有賣嘅~~~ 只不過係業餘0甘做。
通常我希望係做每一款都唔一樣。因爲0甘啲人先會覺得佢特別。
我有做手鏈同手機吊飾. 如有需要,你可以話我知。
同你0甘friend, 打番個跌時count比你!

TOP

好啊... 不過有冇 web site 同相睇睇? =)

TOP

好啊... 不過有冇 web site 同相睇睇? =)
Rainy 發表於 6/5/2009 01:11 AM


website暫時未整~~
通常係朋友話我聼要啲咩同係送比邊類朋友。跟住我就會同佢配搭。
Online相簿可能將會整。畢竟要整理下啲相片。(有新有舊阿嘛~~

TOP

wow wow wow! so pretty !!
if u sell, i wanna buy ! *0*
"Out-Out Brief Candle, Life is but a walking shadow"
- William Shakespeare

TOP

omg omg omg~~~ 超可愛!!!
我見過日本都有呢D DESSERT ACCESSORIES (當然唔係HANDMADE),我都想買,不過好貴,唔值。
係呢,嚟條係咩嚟架?手鏈?

TOP

Very nice! Do you use Japanese Grace or Taiwanese clay? I want one too, could you pls PM me? Really 唔捨得用!
Discover your Talent
檸 . 易創作社
[email protected]

TOP

返回列表