返回列表 發帖
所以話你條友唔用腦。

愛國球會又點?家陣係跟佢學波,你估係同佢做人世呀?連最基本嘅一件還一件都唔撚 ...
Lik 發表於 2011-4-28 15:19


There is nothing wrong with 愛國.
愛國 is not the same 愛黨. Maybe you think differently.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# 嘉嘉

曾經參觀過長興,只覺得很焗,一陣陣汗味,很難頂。
終於去 River Club 玩 (table tennis only),很多年前是 每人$5 day pass ,我們星期日去打都是 $5,good deal。不知現在有沒有乒乓球打. check on-line.

TOP

thank you thank you!!

一陣陣汗味咁勁?我就算去打羽毛球依o的咁出汗o既都無試過,咁我估可以skip長興了.....
我又真係無諗起river club依個地方~~~ o岩o岩check咗,好似而家係$6.5
你知唔知佢地有無板同波可以借呢?

TOP

我細個係屋村d石台玩大
無希望無失望

TOP

本帖最後由 elan7e 於 2011-4-28 22:39 編輯

回復 14# 嘉嘉


真係咁勁,唔信去試吓。

我唔知,諗都未諗過借波借板,私家板好打D。
River Club 打乒乓波的地方不是在 Main Building,唯一缺點就是太靜,如果無其他人打波時,就感到不安全。星期六人氣好D。星期日就靜D。

TOP

我細個係屋村d石台玩大
ricrick 發表於 2011-4-28 22:28



我細個小學時同o的男仔打
中學時就打個team,不過當然打得麻麻啦.......^_^;;;

TOP

回復  嘉嘉


真係咁勁,唔信去試吓。

我唔知,諗都未諗過借波借板,私家板好打D。
River Club 打乒乓波 ...
elan7e 發表於 2011-4-28 22:37


哈哈
因為我咁耐以o黎仲係用緊我細個時o係書局買o個塊$7HK 流星牌,所以我唔太大所謂.......加上而家都搵唔到人同我打,係o個次同朋友講起佢話想學
同埋我打直板,出面好似大部份賣o既都係橫板......@@

TOP

流星牌好嘢嚟,我第一塊板都是直板流星膠粒。
Ted Sports @ Granville st. Vancouver has a lot of choices for 直板。Butterfly Brand.

TOP

thanks thanks
咁其實我揀流星,butterfly,定紅雙囍好........?(我只係識依3個牌子......)
有膠粒定無膠粒?有膠粒係唔係會難o的旋波?

因為我淨係識個打字,從來無研究過o的板..........^_^;;;

TOP

返回列表