返回列表 發帖
or maybe dog meat is safe?

TOP

回復 7# B仔


    我好大概咁查詢過,鬼佬多數用Lamb,多肉啲,食飼料既,酥味會重啲,

中國人多數用草羊(goat)食草大,冇咁多肉瘦削啲,冇咁酥。
如果咁計,可能係你受唔到草羊味....

TOP

唔新鮮都可能係一個因素,B仔我諗個種羊味一唔新鮮你就頂唔順...
S Internatsionalom
Vospryanet rod lyudskoy!

TOP

去大陸嘅話,食羊肉之前最好諗過先喇~

-力
Lik 發表於 2011-10-26 21:38



   

乜你仲打算返大陸啊?

TOP


乜你仲打算返大陸啊?
Surreal 發表於 2011-10-27 18:44

我就當然幾大都唔去啦~但係有好多網友唔係咁諗,仲以為自己小心啲就唔會奶野㗎嘛。

-力

TOP

本帖最後由 B仔 於 2011-10-27 23:21 編輯

咁的確唐人舖有寫係黑草羊。。。
不過我就奇怪喇:咁好多野都係寫架姐。。。你呢度叫舊所謂靚D嘅TUNA,係唔係都話係MAGURO。。。

同埋呢度嘅羊,真係唐人舖會運D中國黑草羊過嚟嗎?

初初我以為係羊嘅唔同部位咩先會出事。因為初初幾次嘔到PK,咁啱都係火鍋嘅羊片。第一次,我以為係小肥羊D料唔新鮮,嘔咗成晚,暈咗成日。第二次已經有少少陰影,所以我冇食,照淥野係同一個鍋道。。。好少少,劏咗半晚。然後驚咗一排。。。自己去GRANVILLE ISLAND買嚟整,冇事。
有日,媽咪煮我最最最愛嘅羊腩煲。。。 叫我試味,諗住開心死。。。食咗一舊,我爬咗係廚房ISLAND度劏咗半個鐘,嚇到媽咪差D喊咁滯LOL
我自己都有少少覺得,食鬼佬NEW ZEALAND/AUSTRALIAN羊可能就冇事。。。但係又驗證唔到D唐人舖頭嗰D係咩羊。

前晚,同HUNNIE嘅FRIEND去食。。。百珍樓
個FRIEND叫羊架
佢知我敏感,但係嗰度嘅羊架真係整得都幾好味
同BB一齊食。。。冇咩。冇嘔。
不過返到屋企就陰公LU。。。。成夜作嘔,又FEEL BLOATED。。。然後第二日,可能仲係嗰SYSTEM入面。。。我係唔舒服咗成日,暈暈地,又頭赤。唉。。。。

唔通佢拿黑草羊嘅架嚟整,所以我又瀨野?

我有個朋友唔食得牛,佢話一食就嘔。嗰陣我同佢講,話。。。咁嚴重?我而家完全體會到。。。真係好痛苦。最慘係我鍾意食。

紫芯唔洗驚我呢個姊妹會食佢隻羊
我真係無福消受

TOP

返回列表