返回列表 發帖
捉D金魚出黎玩,玩完擺翻落個魚缸度.
一豬當關, 萬夫莫敵!

TOP

原帖由 fm9610 於 2008-8-7 00:43 發表
12. Go fishing in the gold fish tank


with real fishing rod???
i guess whoever the owner was, gonna kill me

TOP

I did 13/23
funny post

TOP

All except 14, 16, 17

TOP

i tried making my living room a swimming pool in hk = =;

TOP

01. 玩米缸, 將手插入米缸裡面o既米裡面.

02. 在百貨公司入面「篤」扶手電梯的吊牌

03. 地下有階磚特登隔一格一格黎行 (不可踩界, 要完全在格內)

05. 跳樓梯 (愈多級愈勁)

06. 行路上高起左地方, (例如高起左o既長條型石博, 好似玩平衡木咁行法)

07. 鋪張紙在硬幣上面, 然後用鉛筆係上面油, 油返個形出黎

09. 超級市場踩住架購物車黎行 (still doing that sometimes)

10. 踩水tum, 係好特登果隻

11. 吹口水波

12. 搣牆上的乳膠漆或牆紙

13. 係平滑o既地面上面跣下跣下.

15. 食完綠箭香口膠, 一定摺返成張包裝紙再放返入個大套入面.

17. 拿阿媽d 線圈放膠袋 (當風爭甘放)

18. 拿AA膠痴o的手指....再等佢乾....用口咬返o的膠出o黎...一塊塊的.... (I didnt use my mouth.......)

20. 係咁切擦子膠, 切完一條條,儲埋去....整一條大既..... (I didnt do, but I saw some ppl do that)

21. 在擦膠上劃公仔~~~做印仔~~~

23. 用塗改液o係課本既封面寫自己個大名

TOP

Put the 塗改液 upside down and use a ruler or finger to hit the tip of the 塗改液 so that it would flip and stand back up.

Oh.. one more thing ... shoot airplane..

[ 本帖最後由 akshea 於 2008-8-29 17:02 編輯 ]

TOP

hv done 吹口水波.. and now my niece is doing it!!!

TOP

i did 17 of the things listed aboveeee

TOP

返回列表