返回列表 發帖
anyone watching now?

TOP

噢 把鬼啦係嘛
股市即跌
出唔切喇

TOP

對唔住 口臭

TOP

原帖由 sheep 於 2008/11/6 09:23 發表
對唔住 口臭


預左架啦

TOP

原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-6 21:25 發表


預左架啦


明知跌你仲支持??
减几多tax都抵唔翻啦
富2代killer, 富2代maker

TOP

原帖由 yayaya 於 2008/11/7 06:28 發表


明知跌你仲支持??
减几多tax都抵唔翻啦


你又知我有幾多股票﹖
一年減幾千蚊稅
點解唔支持
反正美國遲D都頂唔順
而家有著數梗係要左先
理得以後點死

TOP

唔好做喇笨
淨係食福利 又唔使交稅
好似你話齌
'而家有著數梗係要左先'
到你死左 又冇仔冇女同你埋數
連息都預支埋
呢條先至係數
原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-7 20:23 發表


你又知我有幾多股票﹖
一年減幾千蚊稅
點解唔支持
反正美國遲D都頂唔順
而家有著數梗係要左先
理得以後點死

TOP

great, obama got elected....
happy

TOP

原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-7 20:23 發表


你又知我有幾多股票﹖
一年減幾千蚊稅
點解唔支持
反正美國遲D都頂唔順
而家有著數梗係要左先
理得以後點死


why?
阿牛哥你唔係真係信D报纸話头,美国就快没落掛

[ 本帖最後由 yayaya 於 2008-11-8 13:35 編輯 ]
富2代killer, 富2代maker

TOP

原帖由 yayaya 於 2008/11/8 12:34 發表


why?
阿牛哥你唔係真係信D报纸話头,美国就快没落掛


唔係美國沒落
係呢個世界就黎玩完
仲想退休﹖
過到2030年先講啦

TOP

返回列表