返回列表 發帖
其實任劍輝同白雪仙真係幾好睇架~
不過, D 後生仔可能覺得齣戲好長, 所以覺得好悶啦.

TOP

I AM  A SUCKER. 睇呢啲戲如钟意有 「齊歡暢, 同慶賀....」嘅大團圓結局, UP DUB 時心情都好番。無頭東宮都会生到太子, 梁祝都会化蝶, 太頂引啦。

TOP

返回列表