auyatyat 當前離線
幾好老友 (中級)
TOP
elan7e 當前離線
普通老友 (初級)
sky 當前離線
thanks thanks 咁其實我揀流星,butterfly,定紅雙囍好........?(我只係識依3個牌子......) 有膠粒定無膠 ... 嘉嘉 發表於 2011-4-28 23:08
嘉嘉 當前離線
非常老友 (高級)
回復 嘉嘉 my dad goes to Cambie CC in Richmond, only pay membership fee (less than $10/yr), then ... auyatyat 發表於 2011-4-29 14:59
回復 嘉嘉 "我只係識依3個牌子" me too. "有膠粒定無膠粒?" 對不起,幫你唔到,我的知識都是留於膠粒 ... elan7e 發表於 2011-4-29 20:37
人人都用反膠粒,好似冇乜人用正膠粒,我有一塊板,要用借俾你喇!!! sky 發表於 2011-4-30 21:27
thank you你呀~ 但我反正都要買波,所以都係要出去買~ 你唔打咩? 嘉嘉 發表於 2011-5-1 20:48