返回列表 發帖
怡園轉佐手咩? 以前一直都是香港人做老闆, 宜家變佐台灣人? 還是得啊個waitress是台灣人啊?

如果是轉手, 我之後就無興趣再去吃野拉。

TOP

本帖最後由 imvitasoy 於 2012-3-19 12:34 編輯

回復 20# Look4chrisng



呢個係無良商人&工人之間嘅工資協定。做生意羊毛出在羊身上無問題,你可以set 高menu price  願者上釣。但是食完要顧客比多 tips 就係屈機。 圖畫另一邊,亦有唔少餐廳作風正派,當然亦有唔少顧客唔比tips,waiters 一樣生存著。

相信一般消費者唔會介意15% 左右的SC。  問題是有個別無良商人& waiters會面黑,會用鼻哥窿向你噴氣。將心比心,如果在下開餐廳,有個客比25% 以上 tips,再加12.5% tax ,在下第一聯想條友可能會係青山走犯。當然在下非常明白,世界大把有錢佬,食一千tips 一千,濕濕碎啦,最緊要夠豪。 呢種行為又是另一類玩法。 即係咁講,有D 動作,做咗係會比人笑嘅。

TOP

本帖最後由 masterbear 於 2012-3-19 12:47 編輯

Alexandra Road 間潮州菜小心!! No Credit card but CASH (心知肚明啦) This rest. not put "CASH ONLY" on front Entrance! No sign said "CASH ONLY" on 'Paid Counter facing all tables obvious type' but small paper put besides her paid cash register!! How many people will pay cash during dinner with a group of four or more? Or buy dinner for clients or reliatives !! Lady owner attitude extremely rude and performed doesn't want to do more buss type.... Wonder why open?? because of Cash into her pocket only?

TOP

D 甘的仆街酒楼

以后大家一于实行,老虎打种,一铺过。 以后没帮衬

老实讲啊,边Q个讲鬼佬给tips 给得多 ...
kingkong123 發表於 2012-3-19 09:34


u sure she is Taiwanese?
or she is 強國同胞?

TOP

怡園個廁所臭到成個場都聞到,點坐得自在!

TOP

回復 24# chunsh


    100% 保证她系台湾人啦,我同她都讲左几句台语

我自己都是强国子民,一开口就知道她边到来的啦。 老实讲,大陆人问人拿小费的真系从来没遇见过

TOP

回復 25# satil


    pk她,吃饭吃到好似走难甘

加价又古古惑惑,本来皇帝蟹19.99 磅,点知道去厕所的时候,厕所门对住的白板,写21.99 一磅

点完先知道,正一 pk

TOP

回復 21# cherrio


    waitress 台湾婆

TOP

難以致信,呢一版咁多迴響…
"Veni, Vidi, Vici"
竹乃清,竹乃霸道

TOP

回復 21# cherrio

佢地點會轉俾台灣人,怡園,梅園,都係同一班香港廚房…

TOP

返回列表