快樂牛郎 當前離線
金牌老友 (超級)
原帖由 sheep 於 2008/11/8 11:30 發表 唔好做喇笨 淨係食福利 又唔使交稅 好似你話齌 '而家有著數梗係要左先' 到你死左 又冇仔冇女同你埋數 連息都預支埋 呢條先至係數
TOP
tiffiant 當前離線
絕頂老友 (頂級)
原帖由 tiffiant 於 2008/11/8 15:26 發表 ppl like to argue here?
peter236 當前離線
原帖由 tiffiant 於 2008-11-8 13:21 發表 great, obama got elected.... happy
原帖由 yayaya 於 2008-11-8 13:34 發表 why? 阿牛哥你唔係真係信D报纸話头,美国就快没落掛
原帖由 peter236 於 2008-11-8 18:41 發表 yeah, he will be kinder to China and Chinese in general.
sheep 當前離線