返回列表 發帖
原帖由 大C姐 於 2008-11-18 14:22 發表
把鬼啦﹐你哋班LYK蛋散﹐老友飯局都無邀請過我上。

而家仲有邊個敢邀請妳呀?!?!
妳咁識食, 唔覺意去左一d cheap左少少既地方, 真係唔怕比妳"食完唱"咩?...

TOP

Yeah ... so next 老友飯局 ..  should be 大C姐 la..  lol

TOP

原帖由 大C姐 於 2008-11-17 23:22 發表


把鬼啦﹐你哋班LYK蛋散﹐老友飯局都無邀請過我上。


老友飯局!你唔題我諗好多人都唔記得。。。
老友飯局D post都無晒啦,主持人Nox哥都唔知去左邊囉

不如由Sheep兄頂上訪問大C姐,我諗一定好睇過陳志雲訪問吳君如。。

TOP

請大家先通知我 你地有乜問題想問
大C姐又post邊d問題唔准問
好似娛樂大搜查0甘
由女方訪問趙完拎都幾好玩
原帖由 siumaibb 於 2008-11-18 10:40 發表


老友飯局!你唔題我諗好多人都唔記得。。。
老友飯局D post都無晒啦,主持人Nox哥都唔知去左邊囉

不如由Sheep兄頂上訪問大C姐,我諗一定好睇過陳志雲訪問吳君如。。 ...

TOP

大C姐大咪之謎﹐神秘G奶大揭放!



你要請我去ifc食翻餐意大利菜先好。

TOP

原帖由 大C姐 於 2008-11-19 12:43 發表
大C姐大咪之謎﹐神秘G奶大揭放!
你要請我去ifc食翻餐意大利菜先好。

係唔係真係"神秘G奶大揭放"先?
係既話, 我要o係LYK籌款!

TOP

原帖由 大C姐 於 2008-11-18 21:43 發表
大C姐大咪之謎﹐神秘G奶大揭放!



你要請我去ifc食翻餐意大利菜先好。



IFC in HK ?   good wor .. how about this weekend? good 意大利菜 there? let me try try sin

Plus homemade birdnest and Kobe beef OK ?   

[ 本帖最後由 Catpiano 於 2008-11-19 10:41 編輯 ]

TOP

原帖由 mcjohnjohn 於 2008-11-18 23:56 發表

係唔係真係"神秘G奶大揭放"先?
係既話, 我要o係LYK籌款!


我support你,我捐5毫子,唔夠既再加一仙

TOP

原帖由 mcjohnjohn 於 2008-11-18 23:56 發表

係唔係真係"神秘G奶大揭放"先?
係既話, 我要o係LYK籌款!



我有D嬲囉。我唔自己題都無人出面請我﹐擺到明唔放我在眼內啦﹐有咩意思呀。

TOP

返回列表