mcjohnjohn 當前離線
金牌老友 (超級)
原帖由 大C姐 於 2008-11-18 14:22 發表 把鬼啦﹐你哋班LYK蛋散﹐老友飯局都無邀請過我上。
TOP
Catpiano (CP)當前離線
siumaibb 當前離線
非常老友 (高級)
原帖由 大C姐 於 2008-11-17 23:22 發表 把鬼啦﹐你哋班LYK蛋散﹐老友飯局都無邀請過我上。
sheep 當前離線
原帖由 siumaibb 於 2008-11-18 10:40 發表 老友飯局!你唔題我諗好多人都唔記得。。。 老友飯局D post都無晒啦,主持人Nox哥都唔知去左邊囉 不如由Sheep兄頂上訪問大C姐,我諗一定好睇過陳志雲訪問吳君如。。 ...
大C姐 當前離線
原帖由 大C姐 於 2008-11-19 12:43 發表 大C姐大咪之謎﹐神秘G奶大揭放! 你要請我去ifc食翻餐意大利菜先好。
原帖由 大C姐 於 2008-11-18 21:43 發表 大C姐大咪之謎﹐神秘G奶大揭放! 你要請我去ifc食翻餐意大利菜先好。
原帖由 mcjohnjohn 於 2008-11-18 23:56 發表 係唔係真係"神秘G奶大揭放"先? 係既話, 我要o係LYK籌款!