返回列表 發帖
總之無論d人講乜,都唔會影響到討論H仔既本質!

有無見過有錢仔個廳敢窄?
膠仔德 發表於 2009-8-4 02:38


Why can't be his washroom?

TOP

出d無意義既post咪扼分囉!

只得中五程度,唔怪之得講到一舊舊!

同呀hyde一樣,一樣有妄想症,邊個得閒同你單桃,你讀多兩年中文先再講!
你自己慢慢挑住先! ...
膠仔德 發表於 2009-8-4 17:39

o下? 你一直咁回我, 我以為你同我單挑乍~
話時話, 我篇"單挑"post 係回moi兄架woh...

TOP

301# matt72178


y? 因為我去過囉!
話你on 9 又怕你嬲!

TOP

哈哈~
小弟計劃失敗, 膠仔德冇因小弟既騷擾而分心, 繼續post Hyde d 私人野上黎 tim...
Hyde, 我已經幫盡架喇, 希望你唔好因為被人爆私隱而睇唔開做錯事啦! 殺人放火係會比人拉的...

膠仔德兄, 我投降了!
鳴金收兵~

TOP

o下? 你一直咁回我, 我以為你同我單挑乍~
話時話, 我篇"單挑"post 係回moi兄架woh...
mcjohnjohn 發表於 2009-8-4 02:51



你睇睇下就慣架喇, 下次應該唔會大驚少怪咁, 真係好平常架乍

依段野你教架!
話你on 9 又怕你嬲!

TOP

so even u can show tht he is not as rich as he claims to be..then so what?
I miss you...

TOP

淨係得H君D相﹐無得比較窩。
不如膠仔德貼自己幅相出黎同自己間房出黎﹐ 等大家可以作個比較嘛。

TOP

way way way ..  peace la...

Seem like now ..  there are HYPE fans  group ...

Plastic doug ..  I think we all want to LAUGH at Mr. H ..  but ..  some of us, dont want to go too far gei ..

By the way, is Mr. H getting his new FERRARI F458 soon??

TOP

老實講,睇完又要笑,笑完又要話人,
真係正一牆頭草。
MoiRhapsody 發表於 2009-8-4 00:02

一早響其他D POST 度
話佢牆頭草啦

TOP

I guess there are only a few ppl know Hyde's history, that's why most ppl don't understand why we like to find the truth about Hyde's life.

TOP

返回列表