返回列表 發帖
警察叫閒雜人等離開事發現場有乜問題?講句「我係記者」就可以自出自入,唔怪得某人話自己係劉XX個仔啦!鬼唔係平時差人語氣友善啲記者就當耳邊風,今次大單嘢唔赫吓佢哋都唔識死。梗係啦,唔見咗證物又唔駛啲記者孭鑊,差人緊張啲好出奇咩?試吓尊重執法者先啦。

TOP

警察叫閒雜人等離開事發現場有乜問題?講句「我係記者」就可以自出自入,唔怪得某人話自己係劉XX個仔啦!鬼 ...
FiChai 發表於 2011-8-15 12:08

最大問題係好多香港人都以為自己係受害者. 個記者一聽到個警察話用槍射佢, 佢即刻覺得自己已經比人射中左一樣, 只係未立刻扒o係地上同身上冇假血漿扮中槍.

睇得多就慣了...

TOP

如果警告話:唔好走咁埋如果唔係就会拘捕你!

咁會唔會好D兼冇咁殺氣腾騰哩?

講到尾佢哋只係 記者 而唔係 江洋大盗 唔使郁吓就要开鎗呀?

TOP

最大問題係好多香港人都以為自己係受害者. 個記者一聽到個警察話用槍射佢, 佢即刻覺得自己已經比人射中左 ...
mcjohnjohn 發表於 2011-8-14 21:58

世風日下,並唔係一個人做成嘅,唉.....

TOP

警察叫閒雜人等離開事發現場有乜問題?講句「我係記者」就可以自出自入,唔怪得某人話自己係劉XX個仔啦!鬼 ...
FiChai 發表於 2011-8-14 20:08



到時候﹐"紳士(wanna-be)力"就會整一個topic
警權無限大﹐自己失職"wud"記者搞亂證物
警察應該一早阻止記者進入案件範圍﹐容許記者入內的警察根本就是失職

TOP

世風日下,並唔係一個人做成嘅,唉.....
FiChai 發表於 2011-8-15 14:15

當然唔係我MJJ 一個人所造成啦! 香港有千千萬萬個MJJ~

TOP

到時候﹐"紳士(wanna-be)力"就會整一個topic
警權無限大﹐自己失職"wud"記者搞亂證物
警察應該一早阻止 ...
chunsh 發表於 2011-8-14 22:25

歡迎你preemptively 咁去老屈我~

反正都係囉,咪順便趁我咩都無做過就判定我偷呃拐騙、殺人放火、姦淫擄掠、十惡不赦吖,笨柒?

-力

TOP

如果警告話:唔好走咁埋如果唔係就会拘捕你!

咁會唔會好D兼冇咁殺氣腾騰哩?

講到尾佢哋只係 記者 而唔係  ...
老友四號 發表於 2011-8-14 22:14

江洋大盗就開咗槍添啦。條命仔係自己嘅,唔怕謷告咪行埋啲睇吓點囉。

TOP

江洋大盗就開咗槍添啦。條命仔係自己嘅,唔怕謷告咪行埋啲睇吓點囉。
FiChai 發表於 2011-8-15 07:12

你啲差佬夠薑咪去試吓搞記者囉?後果會係點,你新政府合處果段新聞已經話晒俾你聽。

今時今日嘅特區公安,質數有幾高、誠信有幾好,大家有眼見。

-力

TOP

Same, 今時今日嘅特區記者,質數有幾高、誠信有幾好,大家有眼見。

TOP

返回列表