FiChai 當前離線
幾好老友 (中級)
TOP
mcjohnjohn 當前離線
金牌老友 (超級)
警察叫閒雜人等離開事發現場有乜問題?講句「我係記者」就可以自出自入,唔怪得某人話自己係劉XX個仔啦!鬼 ... FiChai 發表於 2011-8-15 12:08
老友四號 當前離線
普通老友 (初級)
最大問題係好多香港人都以為自己係受害者. 個記者一聽到個警察話用槍射佢, 佢即刻覺得自己已經比人射中左 ... mcjohnjohn 發表於 2011-8-14 21:58
chunsh 當前離線
警察叫閒雜人等離開事發現場有乜問題?講句「我係記者」就可以自出自入,唔怪得某人話自己係劉XX個仔啦!鬼 ... FiChai 發表於 2011-8-14 20:08
世風日下,並唔係一個人做成嘅,唉..... FiChai 發表於 2011-8-15 14:15
Lik 當前離線
到時候﹐"紳士(wanna-be)力"就會整一個topic 警權無限大﹐自己失職"wud"記者搞亂證物 警察應該一早阻止 ... chunsh 發表於 2011-8-14 22:25
如果警告話:唔好走咁埋如果唔係就会拘捕你! 咁會唔會好D兼冇咁殺氣腾騰哩? 講到尾佢哋只係 記者 而唔係 ... 老友四號 發表於 2011-8-14 22:14
江洋大盗就開咗槍添啦。條命仔係自己嘅,唔怕謷告咪行埋啲睇吓點囉。 FiChai 發表於 2011-8-15 07:12