返回列表 發帖
哈哈 ,在下最中意爆廣東粗口.....

TOP

比少少時間我想想怎樣表達。
或者令人想入非非旣ayako可以答得得體一點。
elan7e 發表於 2012-9-1 22:35



係咪頸以下腰以上果個部位呀? @@"

TOP

回復 31# imvitasoy
請講。

TOP

回復 32# ayako

文人果然唔同,一語中的。
而且你畫了圖畫,各位應該明白了。

TOP

回復  imvitasoy
請講。
elan7e 發表於 2012-9-2 15:50



    中意還中意,都唔係無啦啦爆粗嘅....
在下見過一D 華南細路,十歲唔夠,句句說話加個 L 和 7 ,  
而且講得若無其事,好似閑話家常,講時仲會笑笑口

TOP

回復 35# imvitasoy


家教問題。

TOP

回復  ayako

文人果然唔同,一語中的。
而且你畫了圖畫,各位應該明白了。 ...
elan7e 發表於 2012-9-2 15:55


可能大家尺度比較寬鬆, 思想比較開放,
佢地唔係諗唔到, 或者只係唔覺得呢個字係咩一回事o者~ 呵~~

TOP

my friend knows a person called Bill Liu

and one of my high school classmates called Sam Lam (forest?!)

TOP

Someone call yakult(益力多)....

TOP

Patrick Li.

TOP

返回列表