返回列表 發帖
I just wanna say that those "pro-Olympic" crowd need to be more civilized. Even if they don't agree with Miss Chan's opinion, shouting at her, scolding her, pushing her is only going to give other ppl to criticize them. They are now hurting their own cause.

TOP

Reply to Traum:

其實公唔公平, 我都唔敢講, 我剩係覺得警方今次既處理手法未必係最好, 但係都算 reasonable.  企圖襲擊陳同學既友人果位都好似搭左喎, 咁都唔算唔公平啦.

我好明白你企响政治角度上, 更係要 support 言論自由.
但係你諗下喎, 好多人都係好似我咁, 想睇奧運0者. 無啦啦走幾條友出黎示威搞串個氣氛. 唔理示威者係咪啱, 我都唔妥佢架啦. 用奧運黎增加暴光率, 另到個示威 effective D, 我就覺得有d自私.  

我本人就對西藏問題就唔係好 care. 因為我跟本唔清楚佢既 history, 政治背境. 我想講既係... 如果陳同學係想示威反對奧運, (因為據辦奧運帶黎既問題. e.g. 有人無屋住, 因為政府收個地方起奧運有關既設施. 勞民傷材. 唔環保... etc) 咁我會覺得 ok 囉. 但係响果個時間, 地點去示威西藏問題, 會唔會有d 9唔搭8 呢?

TOP

原帖由 Traum 於 2008-5-3 17:03 發表

挑釁同犯事既係班大陸群眾,陳同學除左和平表達自己意見之外並無做其他乜野。要保護市民,要保障陳同學既安全,自然係從班滋事份子著手。初步既做法係分隔兩幫人,勸愈班大陸群眾。當然,我相信咁做唔會太有用,但程序有跟住來 ...


小弟只係可以講, 閣下完全冇做警務人員既天份...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法律面前,窮人含撚

TOP

原帖由 Traum 於 2008-5-4 18:10 發表

無錯,因為我唔會甘願淪為打壓市民既政治工具。

-力

我諗香港都唔需要閣下呢d 不設實際既人維持秩序.
香港真係一個福地~

TOP

其實早上拉左佢,
下畫佢就返番去示威啦。
如果要拉另外個邊,又唔帶走陳女士既,
係咪想暴動??
唔好講大陸人先至會咁,
呢種情况如果唔帶走個火頭,
任你係世界何地方都會出事。

TOP



This Photo is hard to take, what a high angle, in between to police

TOP

原帖由 Guy 於 2008-5-4 10:29 發表


This Photo is hard to take, what a high angle, in between to police


maybe someone want to "trick" the police about they tried to 非禮那位女子

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法律面前,窮人含撚

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法律面前,窮人含撚

TOP

返回列表