陳同學又講得有幾誇呢?其實麥莊莊你有無聽過陳同學嚮個節目裡面講咩架?如果D野係老作,又點會淨係講得咁輕描淡寫、合情合理呀?
EQ高既人講大話係唔眨眼既. 有d 殺人兇手講野都好輕描淡寫啦.
大家有眼睇,有耳聽。陳同學所講既同新聞紙賣既完全無出入同抵觸。當日百九幾萬人在場,陳同學作假既話,班報紙佬早就踢爆晒佢所講既大話啦。
同報紙冇抵觸? 邊一份呀? 話唔定佢睇完份報紙之後再演繹番個故仔出黎而已.
報紙佬先唔理佢有冇講大話, 最緊要係sell紙, 唔係斷自己米路.
陳同學當日俾件談判專家響佢警察保護線之後箍頸壓低,係不爭既事實。依家陳同學去左投數警察當日不必要濫用武力來阻止她舉起標語啦。如果警方要告佢,話佢老屈個唔係最好既反駁嗎?
小弟從來唔否認佢比人箍頸壓低唔係事實. 陳同學絕對有權告警方, 但小弟都係絕對鄙視呢d 擺到明踩場既人. 力兄, 試問閣下會唔會o係人地擺酒既時候抬副棺材去賀壽呢?
其實你睇,一件咁簡單、咁明顯既事,港人都已經趕住出來挺中,不斷咁企圖轉移視線,我真係覺得好可惜,好心淡...
唔係挺中, 而係挺中國人既道德價值, 陳小姐今日出街舉旗, fine~ 但係o係全民慶祝既時候搞寸個party, 小弟覺得呢位陳小姐根本一d 都冇尊重過呢個場合. 要人尊重自己, 首先要自己尊重別人. |