返回列表 發帖
小花A稍一定神已發現G奶近在眼前
小花A不敢怠慢,立刻運勁使出龍爪手
可惜大C之G奶是用硬膠製成
小花A血肉之軀當然不可抵抗
小花A被G奶擊中後登時彈開並口中吐血
另外三小花見狀立即上前相救
大C奸笑一下說 ...
siumaibb 發表於 20-3-2009 10:47


笑死左
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

話其餘三小花挑機同C姑隻抽好D,咁先有義氣同硬朗架嘛~~
B仔 發表於 20-3-2009 10:59


通常係甘既情況﹐C姑要有4樣絕招先得~ 首先小花A對G奶攻擊不敵~ 小花B立即迎戰最後破解到果一招~點知奸的C姑又有更高既絕招~要逼小花C出手~ 如此類推~ 最後結局一定係4小花大戰大C姑~ 最後總有一邊係輸既~
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

哈哈哈哈。。。。笑死我~~~燒賣BB同小叻都好天然地話C奶係奸勢。。。。哈哈哈

雖然,四花冇話好似C姑咁刻意比個IMAGE人,但係好似我地嘅形象係你地心目中好細小,好弱。你地個D橋段,好似小花係有勇不過似輸數多。(唔好誤會,我唔係話逼你地買我地一定贏)

小叻,
你段戲令我諗起類似:"4小花正義戰士"大戰"戈C奶"

TOP

你段戲令我諗起類似:"4小花正義戰士"大戰"戈C奶"
B仔 發表於 20-3-2009 11:30


更正~ 戲名應為: [4小花正義戰士大戰戈"G"奶]
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

本帖最後由 B仔 於 2009-3-20 12:53 編輯

我諗諗吓,4小花唯一比人嘅形象/印象就係。。。我地好貪靚~ HAHAHAHAHAAAA
你睇吓D扮靚POST就知。

話時話,C姑好似冇講過KEEP住中女靚靚嘅心得,一路只係話自己波霸,自己話自己靚又正。。。所以我地絕對有理由懷疑佢唔係女人。連D CDROM嘅女仔都有答嗲。。。係唯獨C姑。。。有可疑!有可疑!

TOP

53# B仔


nono, I didn't say who is 正 who is 邪, you know in this century, it is hard to distinguish who is 正 who is 邪, whoever win, who will be king (or queen).

TOP

更正~ 戲名應為: [4小花正義戰士大戰戈"G"奶]
小叻 發表於 2009-3-20 12:36

[鮮花硬戰薑G奶]
好唔好D丫?有創意D~

TOP

53# B仔


nono, I didn't say who is 正 who is 邪, you know in this century, it is hard to distinguish who is 正 who is 邪, whoever win, who will be king (or queen).
siumaibb 發表於 2009-3-20 12:53

kakakkaa
哎丫~
咁死啦~ 小花邊有咁宏偉嘅氣勢呀。。。
就算比我地贏,我驚D人見我地咁GIRLY,唔服點算?

TOP

最衰大C姐去左。。。旅行
唔係聽下佢D偉論都幾好笑

TOP

本帖最後由 B仔 於 2009-3-20 13:48 編輯
最衰大C姐去左。。。旅行
唔係聽下佢D偉論都幾好笑
siumaibb 發表於 2009-3-20 13:26


佢返嚟呀,都唔會理我地啦~
偉論就係:
人地嫌我地D花太嫩口,唔夠班同佢戰一戰。
人地又嫌你地想睇SHOW嘅蛋散太冇TASTE,唔買佢一定贏。
最後,佢一定縮沙唔SHOW(UP),就真係冇SHOW喇!
你地唔好屈佢怯場棄權呀,人地講得好有技巧,托到自己好有CLASS屎架~

TOP

返回列表