返回列表 發帖
haha, good example
chunsh 發表於 2009-12-15 20:55

I worship you
I adore you
any difference?

TOP

EEE,SORRY,我唔知我篤得呢句咁鬼應添~

冇話屈唔屈。事實:
既然神教覺得唔可以o係一個討論內, 同其他教公平辯論公平observe每個教有什麼好與壞,已經係自我防範嘅行為。
我何來算屈你太PROTECTIVE?

你咁敏感 ...
B仔 發表於 2009-12-16 13:31

小弟從來冇講過乜野"神教覺得唔可以o係一個討論內, 同其他教公平辯論公平observe每個教有什麼好與壞"!
小弟只係講"小弟覺得自已信乜野教都好, 都唔應該批評其他人既宗教信仰law, 討論下就冇乜問題既"!

如果B仔連批評同討論都分唔到, EEE,SORRY,我唔知到原來你中文咁鬼差的~~~~~

事實:
小弟可能係比較protective, 但係唔係protect 自己既宗教, 係protect 大家既宗教自由, 同protect 各宗教應得到適當的尊重!
B仔, 希望你睇得明小弟講乜, 你呢d 唔係叫坦白, 係叫做"黎"橫節曲. 欲加之罪, 何患無辭... o徙氣...
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

simple example for above:
神教
VS
天主教
VS
基督教

example of this thread:
神教 VS 佛教
Windows VS MAC

just for a good laugh example:
你可以話MAC唔方便又貴
不過你唔可以話WINDOWS冇MAC咁FUNCTIONAL, ...
B仔 發表於 2009-12-16 13:38

其實善意既討論係一件好事, 會令人更加明白自己既諗法的.
只不過, 有時d 批評係有d 過火, 舉返Windows vs. Mac 既例子.
有人鍾意mac, 佢可以compare 一下mac 比windows 優勝既地方, that's fine.
只有d 鍾意mac 既人, 會講:
1. 你用Windows? 咁out 架~
2. 用Windows? 剩係你呢d 咁既古老石山先用啦! 去申請弱能人士津貼啦!
咁就唔係咁好law.
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

本帖最後由 sheep 於 2009-12-15 22:58 編輯

B仔舌戰群儒
揮灑自如
欽佩 欽佩

贈卿一厥偈

菩提本無樹
明镜亦非台
本來無一物
何處惹塵埃


善哉  善哉

TOP

I worship you
I adore you
any difference?
sheep 發表於 2009-12-15 21:46

yes, of course, seriously, thats why I said that is a good example

TOP

yes, of course, seriously, thats why I said that is a good example
chunsh 發表於 2009-12-15 23:04

So is SB got mix up

TOP

So is SB got mix up
sheep 發表於 2009-12-16 14:08

SB 快d 出黎認錯啦... 你一日唔認錯, 就會比人講落去架喇.
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

77# mcjohnjohn


就慿你?

TOP

77# mcjohnjohn


就慿你?
sheep 發表於 2009-12-16 14:35

好多事當然唔係靠小弟一已之力可以達到啦~
羊羊, 不如你都加入"要求SB有錯就要認"既大聯盟啦, 好唔好? 小弟相信, 只要每人出一分力, 齊心便能事成的!
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

本帖最後由 shutterbug 於 2009-12-15 23:55 編輯
SB 快d 出黎認錯啦... 你一日唔認錯, 就會比人講落去架喇.
mcjohnjohn 發表於 2009-12-15 23:19

認what錯?  Are you nuts?

I go by the definitions...

http://usa.mdbg.net/chindict/chi ... &wdqb=%E6%8B%9C

http://usa.mdbg.net/chindict/chi ... =%E5%B4%87%E6%8B%9C

Whoever kept saying they're not equal should brush up his Chinese lor....斷章取意?  Do you know what 斷章取意 really means?  I don't think you've used it correctly.  There's nothing wrong with typing English and discussing about Chinese.  Lots of profs do that in University isn't it?

TOP

返回列表