真係要讚吓班殯儀業人士嘅創意。
特衰政府四面楚歌,由基層至有識之士,個個齊出法寶去一齊揶揄佢,你話 ...
Lik 發表於 2011-7-19 03:20 
我覺得呢d 唔係殯儀業人士, 亦係d 殯儀業店舖附近既住客.
而家真係有好多殯儀業店舖店內設有齋堂, 真係有好多人燒衣拜際, 咁又真係對附近既住客構成滋擾. 不過, 法例冇話唔比人燒衣, 又冇話唔比人o係店舖內打齋, 打齋時又未至於大聲到可以投訴... 真係學力兄你話齋, 真係吹佢唔脹的.
所以呢班苦主想靠立法去令自己既生活環境可以得到改善. 不過, 佢地太守規舉了, 佢地冇諗過佢地咁施文既話, d 殯儀業店主都唔會理會佢地, 佢地可以考慮集體闖入殯儀業店舖, 跟住訓哂o係地, 阻住佢地做生意! 不過... d 殯儀業店主應該冇政府咁善良, 即刻開d 1:10 既漂白水洗地咪仆街? 哈哈~ |