返回列表 發帖
今日同老豆提早食父親節飯, 打左電話去好多間餐館, 間間都俾人book 爆, 咁, 就焗住去我同我細佬妹最憎, 但我老豆阿娘最愛個間尖東喇! 老實講, Richmond 比較好D嘅餐館都俾人book 爆, 但佢就仲有位, 初初我都以為因為我阿娘同尖東老闆娘係friend, 所以先有位, 但去到, 居然有吉枱, 我都真係唔知到底係人地嘅問題定係佢地嘅問題!佢地D送好唔好食, 公平D講佢, 都OK嘅, 但就略嫌淡左D囉~ 事實上應該係話好Q淡囉~ 但味精都落唔少啵~ 佢地無乜野可以揀黎叫, 兼且D碟頭細就出晒名架啦! 我無諗住响度講野食呀, 因為, 係人都知道, 尖東集團咁多間野, 淨係得呢間食得架咋嘛! (新鏞記就咪鬼提添呀, 我以後都唔會去呀!)
我一路食, 膝頭就開始痕, 係痕到個膝頭指頭開始有D熱! 然後, 坐下坐下, 連腳眼都開始痕! 我就一路食, 一路R個膝頭, 你話幾可憐ㄚ! 終於挨到食完喇, 一上到車, 我真係痕到周身R, 我咪同我細佬妹講, 話有野咬囉, 原來唔係得我一個, 連我細佬都覺得有蚤咬! 癲架! 間野都好光鮮ㄚ, 又唔算舊, 咁都有蚤?! 我真係speechless 囉~ 我都知道我自己好sensitive, 所以舊D嘅餐館我都唔會去, 尤其是D櫈係布面個D, 真係痕架! 唔係講笑~ 我唔係嫌人家舊唔去呀! 但連我細佬皮厚肉un都覺得痕, 就真係有問題啦~

但味精都落唔少啵


Are you allergic to the MSG? That is why you are itchy.

TOP

我無對味精敏感架, 一定係有野咬! 肯定! 因為連我細佬都痕的話, 就一定唔係敏感喇~

TOP

嘩.. 會有野咬... 好恐怖... ><
有能力就有價值, 有價值就有權力.

TOP

I feel itchy even reading your post.... agghhhh
They are "heavy hand" on MSG...

TOP

你講開又係喎, 去過一次真係痕到上膝頭, 所以再冇去.

TOP

I feel itchy even reading your post.... agghhhh
They are "heavy hand" on MSG...
布小熊 發表於 2012-6-16 08:01


落到D味精咁重手, 但可以做到淡而無味, 真功夫黎架! 你估人人得呀~ 能人所不能呀!

TOP

其實你係講緊邊間?

樓上定樓下o個間?

TOP

樓上, 尖東新派食館~

TOP

哦~~~~我只係去過一次飲茶
野食ok,但偏貴 (已經有尖東卡)

TOP

返回列表