今日同老豆提早食父親節飯, 打左電話去好多間餐館, 間間都俾人book 爆, 咁, 就焗住去我同我細佬妹最憎 , 但我老豆阿娘最愛個間尖東喇! 老實講, Richmond 比較好D嘅餐館都俾人book 爆, 但佢就仲有位, 初初我都以為因為我阿娘同尖東老闆娘係friend, 所以先有位, 但去到, 居然有吉枱, 我都真係唔知到底係人地嘅問題定係佢地嘅問題! 佢地D送好唔好食, 公平D講佢, 都OK嘅, 但就略嫌淡左D囉~ 事實上應該係話好Q淡囉~ 但味精都落唔少啵~ 佢地無乜野可以揀黎叫, 兼且D碟頭細就出晒名架啦! 我無諗住响度講野食呀, 因為, 係人都知道, 尖東集團咁多間野, 淨係得呢間食得架咋嘛! (新鏞記就咪鬼提添呀, 我以後都唔會去呀!)
我一路食, 膝頭就開始痕, 係痕到個膝頭指頭開始有D熱! 然後, 坐下坐下, 連腳眼都開始痕! 我就一路食, 一路R個膝頭, 你話幾可憐ㄚ! 終於挨到食完喇, 一上到車, 我真係痕到周身R, 我咪同我細佬妹講, 話有野咬囉, 原來唔係得我一個, 連我細佬都覺得有蚤咬! 癲架! 間野都好光鮮ㄚ, 又唔算舊, 咁都有蚤?! 我真係speechless 囉~ 我都知道我自己好sensitive, 所以舊D嘅餐館我都唔會去, 尤其是D櫈係布面個D, 真係痕架! 唔係講笑~ 我唔係嫌人家舊唔去呀! 但連我細佬皮厚肉un都覺得痕, 就真係有問題啦~  |